вівторок, 1 лютого 2022 р.

Посилання на відеоуроки педагогічних працівників Яринівської філії (усі уроки проводяться в Googl Meet)

№ з.п. Прізвище, ім′я, по батькові Предмет Клас Код зустрічі 1 Мисько Людмила Миколаївна Математика, навчання грамоти, я досліджую світ та інші. 1 клас ysy-efdq-suf 2 Харчук Ірина Анатоліївна Математика, українська мова, літературне читання, я досліджую світ та інші. 2 клас dpq-hekv-dhi 3 Омелянчук Галина Миколаївна Математика, українська мова, літературне читання, я досліджую світ та інші. 3 клас hcs-ifvg-ioo 4 Попружук Олена Григорівна Математика, українська мова, літературне читання, я досліджую світ та інші. 4 клас oci-fbkm-aab 5 Лукашенко Наталія Володимирівна Українська мова та література 5-8 6 Попружук Людмила Якимівна Зарубіжна література, основи християнської етики, розвиток мовлення, українська література (8 клас) 5-9 xxk-zbmf-stm 7 Плескач Ніна Василівна Хімія, біологія, основи здоров′я, математика (6 клас) 5-9 ijx-mpwf-hwi 8 Чепурко Надія Степанівна Історія, географія, математика (5 клас) 5-9 cnh-vxev-yjc 9 Слудчик Василь Степанович Фізика, інформатика 5-9 nbf-zsgk-tdm 10 Хіміна Людмила Федорівна Музика. Трудове навчання 1-9 ynj-zvut-acq 11 Хіміна Катерина Олександрівна Мистецтво, образотворче мистецтво 5-9 jpa-fbks-owq 12 Василець Роман Павлович Фізична культура 3-9 ekk-jwnb-ria 13 Мельничук Ніна Сергіївна Математика 7-9 hvt-xyzp-sia 14 Ляховська Тетяна Дем′янівна Англійська мова, українська мова та література ( 9 клас) 1-9 nru-qiqk-mwx 15 Борейчук Ольга Анатоліївна Німецька мова, англійська мова, розвиток мовлення, трудове навчання 5-9 uuk-ecyv-mqt

Немає коментарів:

Дописати коментар

Долучайтеся до кібервійська поліції в проєкті «BRAMA»

Брама – портал, віртуальні ворота, які захищають нас від небезпеки та негативного впливу онлайн. Раніше брама уособлювала захищене місто, за...