середу, 17 серпня 2016 р.

Учням школи


Дистанційні завдання для здобувачів освіти в зв"язку з призупиненням освітнього процесу





1 клас  16 .03
            Читання 
   Звук [йі],позначення його літерою Ї ї. Вживання займенників у мові.
Опрацювання текстів «Їжачок» Л. Голота, «А у кого…» С. Жупанин

          Математика
 Лічба двійками, п’ятірками. Дослідження зміни різниці від зміни її компонентів (с.101)

          Я досліджую світ
  Створення дерева свого роду  за зразком чи власним задумом
Завд. Дізнатись про своїх  дідусів, бабусь, прадідів, прабабусь.
17. 03
           Навчання грамоти (чит.)
Закріплення звукових значень вивчених літер. Опрацювання тексту «Україна»(с. 58)

               Математика
Обчислення суми, різниці чисел. Порівняння чисел у межах сотні.(с. 102)

       Навч. грам. (письмо)
Складання та записування речення (продовження речення за поданим початком)

       Я досліджую світ
Тема. Родинні  традиції і свята

18.03
             Навчання грам.(чит.)
Т. Закріплення звукових значень вивчених літер. Опрацювання тексту «Одна Україна» Ю. Хандожинська (с. 59)

Навчання грам.(письмо)
Побудова звукових моделей слів. Написання малої букви ї, слів і речень з нею.

             Математика
Збільшення і зменшення чисел на кілька одиниць. Дії з іменованими числами (с.103)

19. 03
        Я  досліджую світ
Створення лепбука «День родини»

         Математика
Нумерація чисел від 21 до40. Утворення , назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею.

       Навчання грам.(письмо)
Написання великої букви Ї, слів та речень з нею. Чергування приголосних звуків[ к-ц]

20/ 03
      Навчання грамоти (письмо)
Утворення та запис слів, поданих друкованим шрифтом та числом


Предмет
Клас
Дата ( згідно календарно – тематичного планування)
Тема ( згідно календарно – тематичного планування)
Тематичні завдання за навчальною програмою відповідно до календарно – тематичного планування
Українська мова
2
13.03.2020
Розвиток зв´язного мовлення. Відвідуємо театр.
1.   
Українська мова
2
16.03.2020
Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання.

Літературне читання
2
16.03.2020
Наполеглива праця – запорука успіху. «Пластиліновий песик» ( за О.Коротюк). Переказування оповідання.

Математика
2
16.03.2020
Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв´язування задач.

Я досліджую світ
2
16.03.2020
Які комахи з´являються першими навесні. Проект «Травневий хрущ: користь чи школа?»

Українська мова
2
17.03.2020
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.

Літературне читання
2
17.03.2020
Наполегливість,  рішучість і важка праця – основа успіху. «Я все зможу!»

Математика
2
17.03.2020
Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв´язування задач

Я досліджую світ
2
17.03.2020
Як змінюється життя у водоймах навесні.

Українська мова
2
18.03.2020
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.

Літературне читання
2
18.03.2020
Наполегливість,  рішучість і важка праця – основа успіху. «Я все зможу!»

Математика
2
18.03.2020
Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв´язування задач. Творча робота над задачею.

Я досліджую світ
2
18.03.2020
Які приймати рішення.

Математика
2
19.03.2020
Розв´язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником

Образотворче мистецтво
2
19.03.2020
Український віночок. Створення святкового віночка.

Дизайн і технології
2
19.03.2020
Виготовлення серветки.

Літературне читання
2
20.03.2020
Робота з дитячою книжкою. В.Сухомлинський дітям







Літературне читання
3 клас
 В.Коломієць «Сиве сонечко»
С.120-121
16.03


В.Коломієць вірш «Тюхтій і Торохтій»
С.121-123
17.03


А. М'ястківський «Курличуть хмари,тьохкає вода…»
С.124
19.03


М.Вінграновський «Лазить сонечко в травах»
С.125
30.03


Позакласне читання «Краса і милозвучність поезії Д.Павличка»
Опрацювати твори на свій вибір не з шкільної програми.
31.03


М.Вінграновський «Приспало просо просення», «Грім»
С.126-128
01.04


О.Копиленко оповідання «Розбишака Чив»
С.130-131
06.04
Українська мова
3 клас
Змінювання прикметників за родами
С.146-148,виконати вправу №359
16.03


Визначення роду числа прикметників з іменниками.Прикметники-синоніми,прикметники-антоніми.
С.149-151,виконати   вправу №368
17.03


Вживання прикметників  у прямому і переносному значенні
С.151-156,виконати вправу №387.
18.03


Загальне поняття про дієслово.
С.157,виконати вправу№39
30.03


Розвиток зв'язного мовлення. Твір- опис.  
Скласти усно опис весни
31.03
Математика
3клас
Множення різниці на число .Порівняння виразів.
С.132,№  841-842.
16.03


Випадки множення і ділення в межах1000.
С.133,№859-860.
17.03


Множення виду 320*3.
С.134,№869-870.
18.03


Ділення суми на число.
С.136,№885-886.
30.03


Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3.
С.137,№895-896.
31.03


Ділення двоцифрового числа на одноцифрове .
С.139,№906-907.
01.04
Природознавство
3клас
Значення грибів для природи. Гриби їстівні і отруйні.
С.124-125.
16.03


Бактерії. Значення бактерій для природи. Віруси.
С.126-127.
19.03


Що таке ланцюг живлення? Рослиноїдні  ,м'ясоїдні, всеїдні тварини.
С.128-129
30.03







Як охороняти зникаючих тварин? Червона книга України.
С.130-134
02.0416







4 клас
Читання
13.03   М.І.Чабанівський «Вірний» (уривки).

16.03,  18.03 Оксана Іваненко із збірки «Лісові казки» . «Кислички», «Бурулька».
         ( Читати і переказувати.)

19.03  Позакласне читання. Чарівний світ природи у творах Г.Тютюнника.

30.03,  01.04  Н.Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба».
         (Читати в особах; переказувати)

02.04   Іван Андрусяк «Як подружитися з Чакалкою».
            (Читати і переказувати)

03.04   Анатолій Давидов  «Свідки  минулих епох»(скорочено).
               (Читати і переказувати)

Укр. мова
18.03   Неозначена форма дієслова.
           (Впр.279-281)
30.03    Побудова порад, інструкцій. Закріплення правопису не з дієсловами.
              (Скласти пораду або інструкцію)
31.03   Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами і числами.
           (Впр.282-283)
01.04   Розвиток зв*язного мовлення. Науковий опис річки Дніпро.
             (Виконати завдання в зошиті з друкованою основою)

Математика
13.03   Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
            (Д\з на вихідні не задається)
16.03   Розв*язування рівнянь та нерівностей.
            (с.137-138, №849-857)
17.03,  18.03    Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.       Повторення ділення з остачею.
             (с.138, № 858-866)
20.03   Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух.
            (Д\з на вихідні не задається)
30.03   Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні доданки.
          (с.141-142,  №885-892)
31.03   Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
          (№893-901)
01.04   Ділення багатоцифрових чисел на розрядні (у частці нулі всередині і вкінці)
            (№902-910)

Природознавство
16.03    Корисні копалини України, їх види.
              (с.107-109, опрацювати)
18.03  Водойми України. Практична робота: позначення на контурній карті водойм.
                 (с.113-116, опрацювати, виконати практичну роботу)
30.03   Природні і штучні водойми. Охорона водойм.
             (с.116-119, опрацювати)
01.04   Рівнинні та гірські річки. Практична робота: позначення на контурній карті основних форм земної поверхні України.
             (Скласти розповідь «Річки моєї місцевості»)



Предмет
Клас
Дата згідно з календарно-тематичним планувіанням
Тема згіднокалендарно-тематичного планування
Тематичні завдання за навчальною програмою відповідно до календарно-тематичного планування
Хімія
7
17.03
Виготовлення розчину. Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму води в розчині

8
17.03
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів:взаємодія з кислотами, лугами.


18.03
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакції

9
13.03
Практична робота «Властивості етанової кислоти»


17.03
Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія
Біологія
6
16.03
Хвощі, Плауни, Папороті. Лабораторне дослідження «Будова папоротей»


18.03
Голонасінні. Особливості будови. Лабораторне дослідження «Будова голонасінних»

7
16.03
Поведінка тварин у природі та методи її вивчення


18.03
Стратегії поведінки. Інстинкт. Біологічне значення інстинкту і научіння


8
16.03
Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Лабораторне дослідження «Вимірювання порога слухової чутливості»


18.03
Сенсорні системи смаку, нюху

9
13.03
Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя


17.03
Узагальнюючий урок з теми «Еволюція органічного світу»



20.03
Основи еволюційної філогенії та систематики






Англійська мова
3
17.03
Чим ми вчора займалися? Питальні слова.
Письмово виконати вправу 6, с. 103. Вивчити ЛО до теми. Вправи з WB.
Англійська мова
3
19.03
Як ти провів вчорашній день? Питальні слова.
Вивчити ЛО до теми. Вправи з WB.
Англійська мова
4
13.03
Моя вулиця. Що цікавого на твоїй вулиці?
WB ex.4-p.102-написати про свою вулицю
Англійська мова
4
17.03
 Як пройти до театру?
WB ex.1-p.103-доповнити речення
Англійська мова
4
20.03
Які плани на вихідні? – Ходімо до музею!
WB ex.3-p.106-доповнити діалоги
Німецька мова
5
13.03
Це весна. Утворення множини іменників
Вивчити лексику, впр.1, с.184 (письм)
Німецька мова
5
18.03
Весняні квіти.  Утворення множини іменників
Вивчити лексику, впр.1, с.187 (письм)
Німецька мова
5
20.03
Навесні.  Стверджувальні та заперечні речення
Вивчити лексику, впр.1, с.189 (письм)
Німецька мова
6
13.03
У квітні. Порядок слів у питальному реченні.
Побудувати запитання до статті, впр.1, с.173
Німецька мова
6
17.03
Великдень наближається. Вживання минулого часу Perfekt
Знайти 5 міні-діалогів, виписати їх, впр.1, с.175
Німецька мова
6
20.03
Я, моя родина, мої друзі. Тест.
Повторити лексику та граматичний матеріал з теми.
Німецька мова
7
17.03
Помешкання.  Транспорт. Тест.
Повторити лексику та граматичний матеріал з теми.
Німецька мова
7
18.03
Контроль читання
Повторити лексико-граматичний матеріал.
Німецька мова
8
13.03
Німецькими вуличками
Вивчити ЛО, с. 133, вправа 3.
Німецька мова
8
18.03
Подорожуємо залізницею
Вивчити ЛО, повторити вживання модальних дієслів.
Німецька мова
8
20.03
Поїздка до Берліна
Вивчити ЛО, підготувати проєкт «Визначні місця Берліна»
Німецька мова
9
17.03
Цікаві цілі подорожей в Україні.
Великі міста України.
(с. 166), 6 (с. 167 Впр. 3 (вебсайт) (с. 172), 6 (с. 173)
Німецька мова
9
18.03
Моє улюблене місто.
Впр. 6 (с. 175) + Kopiervorlagen zum Lehrbuch (веб-сайтм)
Зарубіжна література
6
13.03
Р. Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза (рідний край – чужина).
Вивчити вірш Роберта Бернса  «Моє серце в верховині…».
Зарубіжна література
6
18.03
Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори).
Виразно читати вірш Р.Бернса. Вивчити поняття «епітет». Вміти розповідати біографію Р.Бернса.
Зарубіжна література
6
20.03
Г.Лонгфелло. «Пісня про Гайявату»(1 розділ за вибором вчителя). Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі.
Опрацювати статтю підручника, прочитати окремі розділи поеми, виписати цитати для характеристики Гайавати.

Зарубіжна література
8
17.03
Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.
Підготуватися до позакласного читання. Прочитати «Собака на сіні» Лопе де Веги.
Зарубіжна література
8
18.03
Позакласне читання. Лопе де Вега. Головні образи, конфлікт та ідея комедії «Собака на сіні».
Підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Мольєра.

РЕКОМЕНДОВАНИЙ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДОДАТКОВОГО ЧИТАННЯ
Література для дітей  5-6 клас
1. Нестайко Всеволод. "Незвичайні пригоди в Лісовій школі"
2. Нестайко Всеволод "В країні Сонячних зайчиків"
3. Нестайко Всеволод "Тореадори з Васюківки"
4. Мезантюк Зірка "Таємниця козацької шаблі"
5. Гридін Сергій. "Федько, прибулець з Інтернету"
6. Гридін Сергій "Федько у віртуальному місті"
7. Гридін Сергій "Федько у пошуках Чупакабри"
📙📖📚
Література для читання дітям 7-8 клас
1.Андрій Кокотюха «Гімназист та біла ворона»
2. Андрій Бачинський «З Енштейном у рюкзаку»
3. Ольга Войтенко «У світі світляків»
4. Оксенія Бурлака «Поцілунок був останнім»
5. Крістіне Нестлінгер «Маргаритко моя квітко»
6. Барбара Космовська «Золота рибка»
📙📚🥰
Література для читання підліткам  9-11 клас
1. Космовська Барабара. "Буба" "Буба: мертвий сезон". "Позолочена рибка".
2. Люнд Ева-Марія. "Викрадач ангелів"
3. Марк Леві. "А якщо це правда?"
4. Гридін Сергій. "Дорослі зненацька"
5. Гридін Сергій "Не такий"
7. Думанська Оксана. "Школярка з передмістя"
8. Дяченки Марина та Сергій. "Ключ від Королівства". ( Фантастика)
9. Коктюха Андрій. "Мисливці за привидами" (Детектив)
10. Лущевська Оксана "Друзі за листуванням" . "Найкращі друзі"


Геогафія
9 клас
13.03 Машинобудування в Україні. Пр.р.7 Позначення на контурній карті України центри виробництва транспортних засобів та пояснення чинників їх розміщення.
 Тем. Д.з Опрацювати параграф 29, 30. Виконати пр..р 7.
16.03. Машинобудування світу. Взаємозв’язок між рівнем економічного розвитку регіону, країни і рівнем розвитку машинобудування.
Тем. Д.з Опрацювати параграф 31. Завдання 1-6 стор.171
20.03 Виробництво тканин, одягу, взуття в Україні і в світі. Найбільші країни-виробники та країни- експортери тканин, одягу та взуття
Тем. Д.з. Опрацювати параграф 32. Завд 2 стор 172
8 клас
16.03 Природні умови та ресурси Азовського моря, проблеми їх  раціонального використання.  
Д.з Опрацювати параграф 44. Завдання 5.
 17. 03 Використання природно-ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень довкілляя в Україні.
 Д.з Опрацювати параграф 45.46. завд.6
7 клас
 16.03. Рельєф і корисні копалини Євразії. Пр.р. 10 (продовження).
Д. з  Опрацювати параграф 44.45.
19.03 Кліматичні пояси і типи клімату Євразії.
 Д.з.  Опрацювати параграф 46.47. завдання 7 стор 185.
6 клас
17.03. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.
Д.з Опрацювати параграф 49.
20.03. Озера. Найбільші і найглибші озера світу. Штучні водойми. Пр. р 6 (продовження). Опрацювати параграф 50. Вміти показувати на карті озера.  
5 клас. Природознавство.
17.03. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.
Опрацювати параграф 38
20.03  Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них.
Опрацювати параграф 39
 7 клас історія України.
13.03.Культура Галицько – Волинської держави в ІІ пол.ХІ-ХІІІ ст.
Опрацювати параграф 21.
20.03 Урок узагальнення та корекції знань. Повторити параграфи17 -21
7 клас Всесвітня історія
19.03 Раннє Відродження і Гуманізм.
Опрацювати параграф 24

Предмет
клас
 Дата згідно з календарно – тематичним плануванням
Тема згідно календарно – тематичного планування
Тематичні завдання за навчальною програмою відповідно до календарно – тематичного планування
Англійська мова
1
13.03.
18.03
20.03
На пікніку
Домашня їжа.
Вчимо букви.
 Переглянути відео за посиланням
http\\WWW.YOUTUBE.COM\WATCH

2
13.03.

16.03

18.03


20.03
Вечірка на мій день народження.
Фрукти у моєму саду

Дитяче меню

Купую овочі у магазині
Переглянути сторінки у підручнику
86-87
С.88,повторити слова за 1 клас

с.89

с.90 скласти міні – діало « У магазині»

5
16.03

18.03


19.03
Минулі канікули – пригоди.
Прийменники місця
Мій улюблений вид відпочинку.
Відпочинок із сім єю
Повторити вивчені слова, впр.2,3 с.173,вивчити правила.
Повторити правила,впр.4,6 с.175


Впр.5 с.177

6
16.03

18.03
Підсумковий урок з вивченої теми
Покупки. Тест
Повторити вивчені слова,заповнити таблицю с.140

7
16.03

18.03
Популярні фільми. Питальні слова
Глобус – всесвітньо відомий театр
Підготувати розповідь про улюблений фільм.
Знайти інформацію про театр « Глобус»

8
16.03


20.03
Засоби масової інформації. Виготовлення газети
Українські періодичні видання
Опрацювати матеріал у підручнику
С.184,вивчити слова.

С.188 впр.6, підготувати повідомлення про газету (на вибір)

9
16.03


18.03
Львівський високий замок.Ужгородський замок.
Мукачівський Замок Паланок.Водоспади
Підготувати повідомлення


Підготувати презентацію
Укр. мова
7
13.03.

16.03

19.03


20.03
Контрольний письмовий переказ
Контрольний письмовий переказ
Аналіз письмового переказу Написання прислівників разом
Написання прислівників через дефіс. Написання  прислівників окремо
Підготувати тексти про виконання певних дій у художньому стилі


Повторити правилапро прислівник


Вивчити с.137
Укр .літ
7
13.03.





19.03


20.03
Добро і зло в повісті – казці М. Павленко «Русалонька із 7 – В», у сучасному світі та влюдині.
Розвиток мовлення . Письмовий твір – роздум
Любов Пономаренко «Гер переможений»
Скласти план характеристики
Головної героїні




Повторити с.187 -214


Прочитати твір «Гер переможений»
Укр.мова
9
18.03
19.03
Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв язку
Повторити правила у підручнику,самостійні частини мови
Укр.літ
9
18.03

19.03
Т .Шевченко «Наймичка»
Т. Шевченко «У нашім раї на землі»

Прочитати твір, опрацювати с.235

Прочитати твір,опрацювати с.231,232, виконати завдання с.233


Предмет


Клас

Дата
Тема (згідно календарно – тематичного
планування)
Тематичні завдання
Укр. мова
5
13.03
Р.М. Контрольний докладний переказ розповідного характеру з елементами роздуму.
Скласти план тексту ст.166, навчитися переказувати.


18.03
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами речення.Аналіз контрольного переказу.
П.55,скласти речення з однор.чл.
І узаг.словами.


19.03
Р.М. Складання висловлення «Мої улюблені квути» з використанням однорідних членів речення.
Скласти висловл.на
тему: «Мої улюблені квіти»,ст.165 підр


20.03.
Звертання. Непоширені й поширені звертання.
Скласти вітальну листівку.


01.04.
Розділові знаки при звертанні.
Скласти і записати текст повідомлення для товариша.


02.04.
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів.
П.58 Скласти невеличкий текст, використовуючислова майже, здається,правда.


03.04.
Вставні слова, виділення їх на письмі комами.
Написати повідомлення для газети з використ вставних.слів.
Укр. літ

18.03.
Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т.Шевченка. «За сонцем хмаронька пливе»
Створити ілюстр. до твору, вивчити нап.


19.03.
Т.Шевченко «Садок вишневий коло хати...» - перлина української та світової ліричної поезії.
Скласти сенкан до слова Шевченко, вивчити нап.


01.04.
Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення краси пророди. «Не бував ти у наших краях!»
Виділити художні засоби твору,виразно читати поезію.


02.04
П.Тичина «Гаї шумлять...», «Блакить моюдушу обвіяла...» Мелодійність віршів поета.
Вивчити нап., створити ілюстрацію.
Заруб. літ.

16.03.
Л.Керролл «Аліса в Країні Див». Образ Аліси.
Скласти сенкан до образу Аліси.


18.03.
Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди.
Написати повідомлен. «Улюблена пригода Аліси».


30.03.
Персонажі, які оточують Алісу.
Намалюйте  усмішку Чеширського Кота.



01.04.
Особливості художньої мови твору.
Знайдіть у тексті присл., приказки.

Заруб.літ.
7
16.03.
Контрольний письмовий твір «Мій улюблений детективний герой».
Дібрати цитати до образів героїв.


18.03.
Світова новела. Новела як літературний жанр, їїхарактерні ознаки, різновиди.
Опрацювати ознаки новели як жанру.


30.03.
О.Генрі «Дари волхвів». Майстер новели. Моральні цінності в новелі.
Прочитати новелу, скл. Запитання.


01.03.
Новела «Останній листок» - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього.
Опрацювати  ст.230-236., створити ілюстр.
Заруб. літ
9
13.03.
Генрік Ібсен «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.
Прочитати твір, скласти план І розд.


16.03.
Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії. Композиція.
Опрацювати завдання підр. до  змісту твору.


20.03.
Г.Ібсен «Ляльковий дім». Образна система драми.
Скласти  план характ.
любленого образу.


30.03.
Символіка. Відкритість фіналу драми Ібсена.
Виписати образи- символи твору.


03.04.
Бернард Шоу «Пігмаліон». Особливості світогляду автора. Специфіка втілення античного міфу.
Прочитати «Пігмаліон».Створити проектну роботу.
Укр. мова
8
13.03.
Р.М. усний твір-опис пам’ятки історії та культури з а картиною у публіцистичному стилі.
Опрацювати ст.203-204.


19.03.
Р.М. Контрольний твір-опис пам’ятки історії та культури  на основі особистих спостережень і вражень у художньому  стилі.
Повторити особливості худ. стилю.


20.03.
Аналіз письм. твору. Відокремлена прикладка.
П.32-33, виконати вправу 336.


02.04.
Відокремлені обставини. Розділові знаки при них.
П.35, опрацювати вправи.


03.04.
Відокремлені додатки. Розділові знаки при них.
П.34, опрацювати вправи.
Укр. літ.

13.03.
О.Довженко «Ніч перед боєм». Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів.
Прочитати ст.205-216, скласти план характ. Образів.


19.03.
Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути» - повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей.
Прочитати повість, опрацювати завд. ст.223


20.03.
«Моральне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті.
Скласти запитання до прочитаного, ст..230-231.


02.03.
Образи  Славка Беркути, Юлька Ващука,Стефка Вуса та Лілі Теслюк.
Дібрати цитати до образів героїв


03.04.
Майстерність пиьменниці у змалюванні образів. Художні особливості твору.
Скласти усне повідомлення «Мій герой».
Укр. мова
6
13.03.
Перехід прикметників в іменники.
Виконати  вправи ст. 146.


16.03.
Написання прикметників із суфіксами: -еньк,-есеньк, -ісіньк, -юсіньк, -ськ,цьк
П.46, виконати вправи 389-390.


18.03.
Букви е, о, и в прикметникових суфіксах  -ев- (-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-.
П.46,виконати вправи384-385.


19.03.
Написання не з прикметниками.
П.47, вправи397,395 (усно).


20.03. 30.03.
Р.М. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень.
Дібрати матеріали для написання твору, ст.242.


01.04.
Аналіз письмового твору Написання  -н-  і  -нн-  у прикметниках.
П.48, виконати вправи401,404.


02.04.
Написання складних прикметників разом і через дефіс.

П.49 ,ст. 156-158.


03.04.
Написання прізвищ прикметникової форми.
П.50, виписати прикметникової форми прізвища.
Укр.літ.

18.03.
Леся Воронина – сучасна  письменниця. Фантастична, романтична повість «Таємне Товариство боягузів».
Прочитати повість ст.194-207.


19.03.
Клим Джура – рятівник світу. Його друзі і вороги.
Скласти сенкан до образу Клима.


01.04.
Еволбція Клима від боягуза до супергероя.
Опрацювати завдання ст.210.


02.04
Роль сім’ї у формуванні життєвих переконаньлюдини. Стосунки між різними    поколіннями в родині.
Скласти гру –вікторину ,ст 211.




Історія України 5 клас

Дата: 19.03.20р.

Тема уроку: Дослідження з історії рідного краю. Практична робота. Повідомлення з історії родини, презентація родового дерева.

Завдання:

1)    Опрацювати §20.
2)    Підготувати мультимедійну презентацію або повідомлення (на вибір учня) : а) «Моя маленька батьківщина»,  б) «З історії моєї родини», в) «Чим славиться Рівненщина».

Всесвітня історія. Історія України 6 клас
(інтегрований курс)
Дата: 16.03.20р.
Тема уроку: Александр Македонський.
Завдання:
1)    Опрацювати §36.
2)    Підготувати усні відповіді на запитання 1- 4 (ст.158 підручника)
3)    Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=El-uiYNr0Qw;   https://www.youtube.com/watch?v=bZ4XymBXhiE



Дата: 19.03.20р.
Тема уроку: Елліністичні держави. Культура елліністичної доби.
Завдання:
1)    Опрацювати §37.
2)    Записати в словники визначення понять: «Пергамент», «мусейон».
3)    Записати в робочі зошити повідомлення: «Видатні пам’ятки культури елліністичної доби».


Історія України 8 клас

Дата: 16.03.20р.
Тема уроку: Підкорення Кримського ханства. Колонізація Півдня України.
Завдання:
1)    Опрацювати §36.
2)   Виписати в зошити основні дати.
3)   Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Vcl1uKvnDkQ


Всесвітня історія 8 клас

Дата: 19.03.20р.
Тема уроку: Практичне заняття. Обгрунтувати судження про суперечливий характер реформ Петра І.
Завдання:
1)    Опрацювати §22.
2)     На основі тексту підручника заповнити таблицю:
Реформи Петра І
Назва реформи
Зміст реформи



3)    Дати письмову відповідь на запитання: «В чому проявлявся суперечливий характер реформ Петра І».












Історія України 9 клас

Дата: 20.03.20р.
Тема уроку: Наростання політичної напруженості. Події російської революції 1905-1907рр. в Україні. Діяльність українських парламентських громад у І і ІІ Державних думах. Українське питання в ІІІ і ІV Державних думах.  Товариство українських поступовців.
Завдання:
1)    Опрацювати §30.
2)     Виписати в словники  та вивчити визначення понять: «революція», «страйк», «чорносотенці».
3)    Виписати та вивчити основні дати.
4)    З допомогою додаткової літератури, Інтернет-ресурсів підготувати повідомлення про діяльність Товариства українських поступовців.


Всесвітня історія 9 клас

Дата: 19.03.20р.
Тема уроку: Спроби модернізації Османської імперії.
Завдання:
1)    Опрацювати §25. (Повторити §24).
2)    Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=_BZkh7JmzPg
3)    Виписати та вивчити основні дати.
4)    Скласти план розповіді за пунктом 2 параграфа «Молодотурецька революція 1908р.»






Основи правознавства 9 клас

Дата: 19.03.20р.
Тема уроку: Адміністративні правопорушення. Злочини. Кримінальний проступок.
Завдання:
1)   Опрацювати §21.
2)   Виписати в словники та вивчити визначення понять: «адміністративне правопорушення (проступок)»; «злочин».
3)   Знайти у засобах масової інформації повідомлення про злочини. Визначити, хто нестиме відповідальність за них.
4)   Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=r82CLvwZszI





Предмет Клас Дата Тема Тематичні завдання
математика 5 16.03 Окремі випадки множення десяткових дробів. п.39 № 1357, 1361

18.03 Розв’язування задач і вправ п.39 № 1365 1370

19.03 Ділення десяткового дробу на натуральне число п.40 №1377(1-5) 1387

20.03 Ділення десяткового дробу на натуральне число п.40 №1409(1-3) 1412
алгебра 7 18.03 Розв’язування задач за допомогою рівнянь п.4 № 71, 76

20.03 Розв’язування задач за допомогою рівнянь п.4 № 82, 84
геометрія 7 17.03 Узагальнення і систематизація знань п.19-20 №480(3)
505

19.03 Контрольна робота Виконати № 1,2,3,4,5,7.8.
алгебра 9 20.03 Формула п-го члена геометричної прогресії. п.17-18 № 2(1-4)
№4(1-3)

20.03 Сума п перших членів геометричної прогресії. № 1,2(1,3)
геометрія 9 17.03 Розв’язування задач і вправ п.18 №607 , 617 (а,б)

17.03 Довжина кола й дуги кола п. 19 № 646, 654
Предмет
Клас
Дата
Тема
Тематичні завдання
математика
6
16.03
18.03
19. 03
20. 03


Ділення раціональних чисел
Розвязування рівнянь

Вивчити п47.повторити п.12
вправа 1287. 1288,
1296,1300,1310.
Вивчити п48 повторити п13.
Вправа1324, 1326,1336,1343,1347.
геометрія
8
18.03


20.03
Розвязування прямокутних трикутників
Розвязування прямокутних трикутників
Вивчити п.21,повторити  П.12
Вправа723,731.
Вивчити п21. Повторити п.13
вправа726,735.
алгебра
8
17.03



19.03
Теорема Вієта



теорема Вієта
Вивчити п22, повторити. П13
вправа836,841,850
вивчити п22,повт.14
вправа838,840,848
























Предмет
Клас
Дата
Тема
Тематичні завдання
фізика

7

17.03.2020
Розв’язування задач.
Повторити §22,7, вправа 22 (4,5)
18.03.2020
Тиск рідин і газів. Закон Паскаля.
Опрацювати §23, вправа 23 (1,7), вивчити формули
фізика

8

17.03.2020
Послідовне з’єднання провідників.
Опрацювати §31, вправи 31(1,2)
19.03.2020
Розв’язування задач.
Повторити §31,11,12, вправа 31 (3,5)
фізика

9

17.03.2020
ІІІ закон Ньютона
Опрацювати §32, вправа 32(1,3)
18.03.2020
Розв’язування задач.
Повторити §31,15,16, вправа 32 (2,4)
19.03.2020
Закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння.
Опрацювати §33, вправа 33 (5,6)


























Дистанційні домашні завдання для учнів з 30.03.2020 року



Предмет


Клас

Дата
Тема (згідно календарно – тематичного планування)
Тематичні завдання
Укр. мова
5 клас
08.04.
Вставні слова, виділення їх на письмі комами.
Написати повідомлення для газети з використ вставних.слів.



09.04.
Розвиток мовлення. № 22. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.
Опрацювати ст.172, написати листа другу.


10.04.
Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком.
Опрацювати п.60,виконати вправи471, 474 або 475 (на вибір).


15.04.-16.04.
Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення. Синтаксичний розбір складного речення
П.61, опрацювати схеми (вправа 478), виконати 480, 481або 482 (на вибір).


17.04.
Контрольна робота. Речення з однорідними членами речення, звертаннями, вставними словами, Складне речення. Тест
Скласти шість тестових завдань з теми (самооцінка знань).


22.04.
Розвиток  мовлення. № 23.  Оформлення конверта.
Оформити конверт за зразком вправи 484.


23.04.
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові
Опрацювати п.63, виконати вправи488,489 (усно).


24.04.
Розділові знаки при прямій мові
Повторити п.63, вправа 493, 494 (на вибір).
Укр. літ

08.04.
Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні «Лось».

Опрацювати статтю про автора, прочитати оповідання. Класти 5 запитань до змісту.
Створити ілюстр.


09.04.
Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.
Дати письмову відповідь на запитання «Що найбільше мене вразило у творі?»


15.04.
Контрольна робота. Тарас Шевченко, Павло Тичина,
Євген Гуцало Тест..
Повторити вивчене, скласти 6 тестових завдань з теми.


16.04.
 Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови. «Дощ».
Виділити художні засоби твору,виразно читати поезію.


22.04.
Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною…».
Вивчити нап., створити ілюстрацію до поезії.


23.04.
Розвиток  мовлення. Художній етюд про природу (письмово
Скласти етюд про природу «Моя улюблена пора року».
Заруб. літ.

06.04.
Марина Іванівна Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг .

Опрацювати ст.220-224,прочитати виразно вірш, скласти план статті про автора


08.04.
Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.

Завдання до тексту ст.224, виписати із вірша назви творіі, які згадує поетеса.


13.04.
Контрольна робота. Сила творчої уяви. Тест.

Повторити вивчену тему «Сила творчої уяви».


15.04
Роальд Дал (1916-1990). «Чарлі і шоколадна фабрика»

Прочитати казку, знайти цікаві факти жття письменника.



21.04.
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.


Скласти сенкан до образу хлопчика Чарлі.


22.04.
Доброта і щирість головного героя.

Дати письмову відповідь «Що цікавого в образі Чарлі?»

Заруб.літ.
7
06.04.
Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач

Скласти план характеристики героїнь, створюючи «доміно»


08.04.
Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум «Чи здійснилася мрія старого Бермана?» (за новелою О. Генрі «Останній листок»

Написати твір – роздум, дібрати цікаві факти про Г.Уеллса.


13.04.
Герберт Джордж Уеллс (18661946). «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця».
Опрацювати ст.241-243, прочитати новелу, скласти паспорт твору.


15.04.
«Дива» та їхнє сприйняття персонажами. Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики. 


 Виконати завдання до твору ст.247-248,одне з них письмово (на вибір).


22.04.
Рюноске Акутаґава (18921927). «Павутинка». Майстер японської новели Р. Акутагава. Утілення ідеї про  моральну справедливість у новелі «Павутинка».
 Філософський зміст твору «Павутинка».. Підтекст.


Опрацювати ст.248-252, прочитати новелу
Створити ілюстрацію.
Заруб. літ
9
06.04.
Бернард Шоу. «Пігмаліон».  Динаміка образу Елайзи Дулітл.
Опрацювати ст. 150-153, виписати із тексту висловл Б.Шоу


10.04.
Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.
Скласти 6 запитань до змісту, створити презентацію «Б. Шоу» (за бажанням).


13.04.
Контрольна робота.  Нові тенденції у драматургії
кінця XIX–початку XX ст. Тест.
Скласти  12 тестових завдань до теми.


17.04.
Література XXXXI ст.  Життя історія, культура.Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар».Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі ХІХ-ХХст.
.Опрацювати ст.158-162, прочитати повість, створити паспорт твору.


24.04.
Образна система твору. Шолом-Алейхема «Тев’є-молочар»..
Скласти родове дерево сім’ї Тев’є,опрацювати ст. 161-163.
Укр. мова
8
09.04.
Відокремлені члени речення. Розділові знаки при них. Тренувальні вправи
Повторити п.32-35,
виконати вправи 336,344.


10.04-16.04.
Розвиток мовлення №14-15. Контрольний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі
Опрацювати ст.200-201, скласти план тексту, виконати вправи 349,363.


17.04.
Аналіз письмового переказу. Відокремлені уточнювальні члени речення.
П.36, виконати вправу 373,374 (усно)..


23.04.
Відокремлені уточнювальні члени речення. Тренувальні вправи.
П.36, опрацювати вправи379, 375 (усно).


24.04.
Розділові знаки при відокремлених членах речення. Повторення, узагальнення й систематизація вивченого
Повторити п.36, опрацювати вправи383, 380(за бажанням).
Укр. літ.

09.04.
Розвиток  мовлення.  Написання фанфіків на основі повісті «Шпага Славка Беркути».
Скласти фанфік на основі повісті.


10.04.
Контрольна робота. Коцюбинський, О. Довженко, Н. Бічуя. Тест.
Повторити вивчене.


16.04.
Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи іневолі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві.
Опрацювати ст.243-245, прочитати повість, створити паспорт твору, ілюстрації.


17.04.
Алегоричність образу коня Шептала
Завдання ст.252-253, одне письмово.


23.04.
Юрій Винничук.  «Місце для дракона» – повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони.
Скласти  резюме письменника ст.254-255, прочитати казку, завдання 1,ст.255.


24.04.
Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви
Опрацюватист.255-257,завдання 1,2 ст.263.
Укр. мова
6
06.04.
Контрольна робота № 6. Прикметник
Тест.
Поторити п.40-51,виконати тестові завдання ст.160-161.


08.04.
Аналіз контрольної роботи.  Числівник:  значення , морфологічні ознаки , синтаксична роль.
П.52, виконати вправи
435-436.


09.04.
Числівники кількісні ( на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові
П.53,виконати вправи 440,441


10.04.
Числівники прості,  складні і складені.
П.52,вправа,437(усно).


13.04.
Роздільне написання складених числівників
Опрацювати ст.167, вправа 438


15.04.
Відмінювання кількісних числівників
П.54, виконати вправи452 (усно),,453.


16.04.
Відмінювання  порядкових числівників.
П.56, ст. виконати вправу 475.


17.04.
Буква ь на кінці числівників та перед закінченням у непрямих відмінках.
П.54, виконати вправи454 457.


21.04.
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.
П.56, ст.179, вправи 480,483


22.04.
Написання разом порядкових числівників із  –тисячний.
П.56, виконати вправи477(1), 478, 479 (усно).


23.04.
Узгодження числівників з іменниками.
П.57, вправи 487,490,493 (усно).


24.04.
Контрольна робота. Числівник. Тест
Повторити п.52-57,вправи 497, 498 (усно),тести ст.186.
Укр.літ.

08.04.
Розвиток мовлення.  Усний твір  - характеристика  головного героя повісті  « Таємне Товариство Боягузів,або засіб від переляку № 9»
Виконати завдання 1 ст.211.


09.04.
Контрольна робота. Контрольний письмовий твір «Сила справжньої дружби та життєлюбство в житті людини» (за вивченими творами).
Склади і запиши інструкцію, як знайти справжнього друга.


15.04.
Література рідного краю. Видатні письменники Рівненщини
Прочитати прозові твори пиьменників Рівненщини.


16.04
Контрольна робота. Я і світ. Пригоди і романтика».Тест.
Виконати завдання ст.212-213(усно)..


22.04.
Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів . Роль гумору в житті українців.
Опрацювати ст. 215, 271 знайти гуморески, анекдоти, усмішки.


23.04.
Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. Байка «Щука»
Скласти план статті про Глібова, читати виразно байку «Щука», склади її будову.




Геогафія

9 клас
30.03 Народні промисли в Україні.
  Д.з Опрацювати параграф  33.
03. 04 Харчові продукти та їх виробництво в Україні. Дослідження №1.Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини.
 Д.з Опрацювати параграф 34. Виконати завдання дослідження №1
06.04.  Виробництво продуктів харчування в світі. Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світу. Дослідження №2. Традиційні продукти харчування в Україні та країнах – сусідах.
 Д.з. Опрацювати параграф 35. Виконати завдання дослідження №2
10.04. Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги та недоліки.
Д.з. Опрацювати параграф 36. Дати відповіді на запитання до параграфа.
13.04.Транспорт України. Міжнародні транспортні коридори на території України.
Д.з. Опрацювати параграф 37. Дослідження стор.207
17.04. Транспорт світу. Міжнародні транспортні коридори.
Д.з. Опрацювати параграф 38. Дати відповіді на запитання до параграфа.
24.04 Торгівля як вид послуг. Торгівля в Україні, види торгівлі.
Д.з. Опрацювати параграф 39. Скласти схему «Види торгівлі».
8 клас
30.03 Природно – заповідний фонд України. Природно заповідні обєкти своєї місцевості. Пр. р.№10 Позначення на контурній карті обєктів природно-заповідного фонду України.
Д.з Опрацювати параграф 47. Вміти показувати на карті природно заповідні обєкти України.
 31. 03. Узагальнююче повторення з тем «Ландшафти України», «Природокористування».
Повторити параграфи
06.04. Кількість населення  в світі та  Україні. Чинники, що впливають на кількість населення. Зміна кількості населення  в світі та  Україні.
Д.з Опрацювати параграф 48.
07.04. Статево- віковий склад населення   світу та  України.Тривалість життя населення. Українська діаспора.
Д.з Опрацювати параграф 49. Виконати завдання до параграфа 49.
13.04.Регіональні відмінності демографічнич процесів. Демографічна політика.
Д.з. Опрацювати параграф 50. Дати відповіді на запитання до параграфа
14.04. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі  й Україні. Міські і сільські населені пункти.
Д.з. Опрацювати параграф 51.52.
21.04. Урбанізація . Причини, що її зумовлюють. Мегаполіси. Світові міста.
Д.з. Опрацювати параграф 53. Завдання 1-5 стор. 223
7 клас
 30.03. Води суходолу Євразії. Річки. Пр.р. 10 (продовження).
Д. з  Опрацювати параграф 49. Вміти показувати на карті найбільші річки Євразії.
02.04. Води суходолу Євразії. Озера,болота, льодовики, підземні води. Пр.р. 10 (продовження).
Д. з  Опрацювати параграф 50. Вміти показувати на карті найбільші озера, льодовики Євразії.
09.04. Природні зони Євразії. Арктичні пустелі, тундра та лісотундра Ліси помірного поясу.
Д. з  Опрацювати параграф 51,52.
13.04. Природні зони Євразії. Напівпустелі і пустелі. Савани. Вертикальна поясність.
Д. з  Опрацювати параграф 53,54 Завдання 8 стор.209.
16. 04  Населення Євразії. Найбільші держави Європи і Азії.
Д. з  Опрацювати параграф 56. Вміти показувати на карті найбільші  держави Євразії.
20.04. Зв’язки України з країнами Європи та Азії.
Д. з  Опрацювати параграф 55,56 (до кінця).
23.04. Географічне положення та рельєф дна Тихого океану.
Д. з  Опрацювати параграф 57.
 6 клас
31.03.Болота, особливості їх утворення та поширення.
Д.з Опрацювати параграф 51.
03.04. Льодовики – багаторічні скупчення льоду. Особливості  утворення і поширення льодовиків.
Д.з Опрацювати параграф 52.
07.04. Підземні води, умови їх утворення. Мінеральні та термальні води.
 Д.з Опрацювати параграф 53.
10.04. Значення вод суходолу  для природи і людини. Охорона вод.
Д.з Опрацювати параграф 54
14.04. Узагальнююче повторення з теми «Гідросфера». Стор. 197
17.04. Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.
Д.з Опрацювати параграф 55.
21.04 Властивості грунтів. Грунтовий покрив. Карта грунтів.
Д.з Опрацювати параграф 56
24.04. Природні  комплекси як наслідок взаємозв’язків компонентів природи..
Д.з Опрацювати параграф 57.
5 клас. Природознавство.
03.04 Наземно- повітряне середовище.
Опрацювати параграф 40.
07.04.  Водне середовище життя. 
Опрацювати параграф 41.
10.04  Грунтове середовище життя.  Опрацювати параграф 42.
14.04 Взаємозв’язки між організмами. Співіснувння організмів.
Опрацювати параграф 43.
17.04  Угрупування організмів. Екосистеми.
Опрацювати параграф 44.
24.04 Узагальнення знань з теми: « Планета Земля як середовище життя організмів». Повторити параграф 38-44.
7 клас історія України.
03.04 Українські землі у  складі Великого князівства Литовського.
Опрацювати параграф 23. Вивчити нові поняття та дати.
10.04 Українські землі в складі європейських держав. Кримське ханство.
Опрацювати параграф 24.
17.04 Соціальна структура населення українських земель ІІ пол. ХІУ - ХУ ст.
Опрацювати параграф 25. Вивчити нові поняття.
24.04 Господарський розвиток українських земель ІІ пол. ХІУ - ХУ ст Опрацювати параграф 25. Вивчити нові поняття.
7 клас Всесвітня історія.
02.04 Узагальнююче повторення з теми: «Матеріальний і духовний світ європейського середньовіччя».
Повторити параграфи 20-24. Виконати завдання на стор. 171
09.04 Польське королівство. Велике князівство Литовське.  Угорське королівство. Королівство Чехія.
Опрацювати параграф 25. Скласти повідомлення про Яна Гуса.
16.04 Монгольська навала на Русь. Новгородська боярська республіка.
Опрацювати параграф 26.
23.04 Виникнення  словянської писемності . Кирило та Мефодій.
Опрацювати параграф 27. На основі тексту підручника скласти життєпис братів Кирила та Мефодія (7-8 речень).
 







Англійська мова
3
31.03
Як ми розважаємося
Вивчити ЛО до теми. Вправи з WB.
Англійська мова
3
02.04
Підсумковий урок з теми «Відпочинок і дозвілля» Тематичне оцінювання
Повторити лексику та граматичний матеріал з теми.
Англійська мова
4
31.03
Підсумковий урок з теми «Місце проживання, помешкання». Тематичне оцінювання.
Повторити лексику та граматичний матеріал з теми.
Англійська мова
4
03.04
Тема 6 « Подорож ». Який твій улюблений вид подорожування?

Словникова робота (с.157)
WB ex.2-p.107-заповнити пропуски
Німецька мова
5
01.04
Відпочинок і дозвілля.Природа Тест.
Повторити лексику та граматичний матеріал з теми.
Німецька мова
5
03.04
Контроль аудіювання.
Повторити порядок слів у розповідному реченні
Німецька мова
6
31.03

Контроль аудіювання.
Повторити лексику та граматичний матеріал
Німецька мова
6
03.04
Контроль читання.
Повторити лексику та граматичний матеріал
Німецька мова
7
31.03

Контроль аудіювання.
Повторити лексику та граматичний матеріал з теми.
Німецька мова
7
07.04
Наші тварини

Відгадати тварину-1гр
Скласти речення  впр. 6(с. 151)2гр

Німецька мова
8
01.04
Це наша Батьківщина
Вивчити ЛО, вправа 4, с. 142.
Німецька мова
8
03.04
Тут я живу
Вивчити текст про Україну.
Німецька мова
9
31.03
Визначні місця Києва
та України.
Впр. 1 (вебсайт) (с. 176), 5 (с. 177) + Kopiervorlagen zum Lehrbuch (веб-сайт)
Впр. 5 (вебсайт)6 (с. 179
Німецька мова
9
01.04
Німецькомовні країни. Україна. Тест.
Заповнити таблицю са - мооціню ван ня (c. 182)
Зарубіжна література
6
01.04
Образ Гайявати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові. Елементи фольклору в творі (пісні, казки, легенди).
Підготувати усну розповідь про Гайавату. Підібрати прислів’я, приказки про мир, злагоду.


Зарубіжна література
6
03.04
Джанні Родарі «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм.
Підготувати виразне читання вірша, написати вітальну листівку Джанні Родарі.


Зарубіжна література
8
31.03
Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».
Характеризувати образи комедії, підібрати цитати для характеристики образу Журдена; скласти кросворди до теми.
Зарубіжна література
8
01.04
«Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
У словнику літературознавчих термінів або в інтернеті знайти, які бувають засоби (різновиди) комічного. Записати визначення кожного засобу.


30.03

  Навчання                Звук [шч] позначення його літерою Щщ.  
грамоти  (чит)         Опрацювання текстів «На пеньочку…»Л. Гуцало,
                                   Обговорення  тексту «Що таке щастя?» За В. Сухомлинським.
31. 03
 Навч.грам.            Закріплення звукових значень вивчених літер.
  (чит.)                      Опрацювання текстів «Україна – моя Батьківщина»,
                                «Легенда про Київ»( З літопису). Визначення теми науково-
                                  популярного твору.
01.04


 Навч.грам.              Закріплення звукових значень вивчених літер.
(чит.)                          Інтонаційне виразне читання  прозових  текстів.
03. 04
 Навч.грам.              Звук [ф] позначення його літерою ф
(чит.)                        Читання складів, слів, речень і тексту.
                                   Словниково-логічні вправи; утворення слів.
                                   Опрацювання тексту «Цікава гра – футбол»
31. 03
Навч.грам.
 (письмо)                Побудова звукових моделей слів.
                                 Порівняння складових елементів малих букв 
                                 Написання малої букви щ, слів і речень  з
                                 нею.

01.04
 Навч.грам.             Написання великої букви Щ, слів та  
  (письмо)                 речень з нею.
                                    Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання
                                    віршованого тексту «Шепотять в кущах
                                    хрущі…» В. Хомик.

02. 04
Навч.грам.                Побудова звукових моделей слів.
(письмо)                    Списування з друкованого тексту.

30. 03
   Я досліджую            Перевіряємо знання за розділом «Моє
    світ                            близьке оточення»

  31. 03
  Я досліджую
       світ                         Мій рідний край

02. 04
   Я досліджую
  світ                             Природа рідного краю. Водойми.

30. 03
Математика
Числа в межах 70. Утворення, назви чисел, читання, їх запис. Розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць

31. 03
Математика
Числа в межах 100.Сотня. Утворення, назви чисел, читання, їх запис. Задачі на обчислення суми, різниці круглих десятків

01.04
Математика
Лічба десятками. Розв’язування задач на знаходження суми

02.04
Математика
Нумерація чисел першої сотні. Десятковий склад чисел. Задачі на знаходження невідомого доданка




Предмет
Клас
Дата згідно з календарно-тематичним планувіанням
Тема згіднокалендарно-тематичного планування
Тематичні завдання за навчальною програмою відповідно до календарно-тематичного планування
Хімія
7
31.03
Практична робота. Виготовлення  водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин


07.04
Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори.
Опрацювати п. 29 ст.194-199
Виконати завдання ст.200


14.04
Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори.
Опрацювати п. 29 ст.194-199
Виконати завдання ст.201


21.04
Значення води і водних розчинів у природі та житті людини
Опрацювати п. 30 ст. 201-207
Оформити еколого економічний проект «Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет»

8
31.03
Тестовий контроль знань з теми «Оксиди, кислоти, основи»
опрацювати  тести


01.04
Фізичні властивості середніх солей. Поширеність у природі та використання. Вплив на довкілля і здоров’я  людини.
         Опрацювати п. 34. Ст 173



07.04
Хімічні властивості середніх солей
Опрацювати п. 38 ст.199


08.04
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук


14.04
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук
Опрацювати п.43 ст. 223
Виконати завдання 169-170 ст.227


15.04
Практична робота Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук



21.04
Практична робота Розв’язування експериментальних задач


22.04
Розв’язування розрахункових задач

9
31.03
Вуглеводи: глюкоза, сахароза
Опрацювати п. 31.ст 173
Виконати завдання 229,230


03.04
Крохмаль і целюлоза
Опрацювати п.32 ст. 180


07.04
Застосування вуглеводнів, їхня біологічна роль
Опрацювати п.31-32


10.04
Нітрогеновмісні органічні речовини. Білки.
Опрацювати п.33 ст 186 Завдання 241 ст 190


14.04
Значення природних і синтетичних органічних сполук
Опрацювати п.34 ст.192


17.04
Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів
Опрацювати п. 34 ст.192


21.04
Практична робота Виявлення органічних сполук  у харчових продуктах.
Опрацювати відео: https://www.youtube.com/watch?v=-4H7WXqFfA0


24.04
Узагальнення і систематизація знань з теми «Оксигеновмісні та нітрогеновмісні органічні сполуки»
Опрацювати тестові завдання на Вібер.
Біологія
6
30.03
Покритонасінні. Особливостіі будови та поширення
Опрацювати п. 45 ст. 168


01.04
Покритонасінні . Різні систематичні групи


06.04
Практична робота Порівняння будови Мохів, папоротей та покритонасінних рослин
Заповнити табличку у Вібер.


08.04
Практична робота: Визначення видів кімнатних рослин

Виконавши дану роботу  ми повинні розширити знання про домашні кімнатні рослини та систематизувати їх за такою схемою:
а)     вимоги до освітлення: світлолюбна чи тіньовитривала;
б)     вимоги до вологи: вологолюбна чи посухостійка;
в)     вимоги до температури повітря: теплолюбна чи холодостійка;
г)      вимоги до типу ґрунту;
д)     способи розмноження: тільки за допомогою насіння чи здатна й до вегетативного розмноження.



13.04
Життєві форми рослин. Рослинні угрупування
Опрацювати п. 47-48 ст. 178-186


15.04
Значення рослин для існування життя на планеті, для людини. Сільськогосподарські рослини.


22.04
Захист міні-проектів.
Оформити результати міні-проекту на вибір
1.       Як утворився торф і кам’яне вугілля.
2.       2. Викопні рослини

7
30.03
Структура поведінкового акту тварин. Практична робота Визначення направленості поведінкового акту тварин ( за відеоматеріалами)
Опрацювати п.42 ст 181
Визначити направленість поведінкових актів тварин https://www.youtube.com/watch?time_continue=14&v=Iopsa8a__Tg&feature=emb_logo


01.04
Типи поведінкових реакцій Л.Д. спостереження за поведінкою тварин
Опрацювати п. 43 ст 186


06.04
Видова схильність до деяких форм поведінки
Опрацювати п.44-45 ст 18190-199


08.04
Суспільна поведінка тварин
Опрацювати п.49 ст 210 ст 181


13.04
Територіальна поведінка тварин
Опрацювати п.47 ст 202


15.04
Еволюція поведінки тварин
Опрацювати п.50 ст 215


22.04
Захист міні-проектів ( за вибором  учнів)
Оформити результати міні-проектів


8
30.03
Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю
Опрацювати п.45-47    ст.197-205


01.04
Дослідницький практикум «Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри
Оформити результати досліджень



06.04
Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи Д.п. Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту
Опрацювати п.  48  ст.211’
https://image.slidesharecdn.com/8-150212130302-conversion-gate02/95/8-1-638.jpg?cb=1423746203


08.04
Умовні та безумовні рефлекси Л.д. Визначення реакції зіниць на світло
Опрацювати п.49-50    ст.215-223


13.04
Інстинкти
Опрацювати п. 51   ст.223


15.04
Мова. Мислення та свідомість
Опрацювати п.  52  ст.227


22.04
Навчання та пам’ять Л.д. Дослідження різних видів пам’яті
Опрацювати п.53    ст.231

9
31.04
Основні групи організмів: бактерії. Археї, еукаріоти
Опрацювати п. 45   ст.186


03.04
Огляд основних еукаріотичних таксонів
Опрацювати п.47    ст.195


07.04
Неклітинні форми життя: віруси
Опрацювати п. 46   ст.190


10.04
Екосистема. Різноманітність екосистем
Опрацювати п.48    ст.202


14.04
Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин у екосистемах
Опрацювати п.49    ст.204


17.04
Біотичні, абіотичні та антропічні фактори
Опрацювати п. 50   ст.208



21.04
Стабільність екосистем та причини її порушення
Опрацювати п.51    ст.211


24.04
Біосфера як цілісна система
Опрацювати п. 52   ст.’213
Предмет
Клас
Дата ( згідно календарно – тематичного планування)
Тема ( згідно календарно – тематичного планування)
Тематичні завдання за навчальною програмою відповідно до календарно – тематичного планування
Українська мова
2
30.03.2020
Навчаюся розрізняти текст – опис. Складання питальних речень до тесту.

Літературне читання
2
30.03.2020
Думай про наслідки. «День народження»( за О.Радушинською)

Математики
2
30.03.2020
Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв´язування задач.

Я досліджую світ
2
30.03.2020
Корисні звички

Українська мова
2
31.03.2020
Навчаюся розрізняти текст – опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом.

Літературне читання
2
31.03.2020
Думай про наслідки. «День народження»( за О.Радушинською)

Математика
2
31.03.2020
Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв´язування задач.

Я досліджую світ
2
31.03.2020
Чи є у весни святковий календар. Свято Матері.

Українська мова
2
01.04.2020
Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом

Літературне читання
2
01.04.2020
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Мого дитинства сонячна країна». Діагностична робота. Робота з літературним твором

Математика
2
01.04.2020
Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв´язування задач. Обчислення периметра прямокутника.

Я досліджую світ
2
01.04.2020
Чи є у весни святковий календар. Великдень.

Математика
2
02.04.2020
Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв´язування задач.

Образотворче мистецтво
2
02.04.2020
Створення чарівних квітів

Дизайн і технології
2
02.04.2020
Виготовлення листівки за зразком

Українська мова
2
03.04.2020
Розвиток зв´язного мовлення. Навчаюся складати розповідь на основі власного досвіду.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ДЕНЬ ВИШИВАНКИ

ВІТАЄМО УСІХ З ДНЕМ ВИШИВАНКИ