Освітня програма 5-9 клас


 

Освітня програма

Яринівської філії  опорного закладу Кам’янський ліцей

ІІ ступеня (5-9 класи)

Розділ 1. Призначення закладу освіти та засіб його реалізації.

        Головною метою діяльності Яринівської філії є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.

Освітня програма, реалізована в закладі, у залежності від специфіки обраного змісту освіти спрямована на:

·         формування в здобувачів освіти  сучасної наукової картини світу;

·         виховання працьовитості, любові до природи;

·         розвиток в здобувачів національної самосвідомості;

·         формування людини та громадянина, яка прагне вдосконалювання та перетворення суспільства;

·         інтеграцію особистості в систему світової та національної культури;

·         рішення задач формування загальної культури особистості, адаптації особистості до життя в суспільстві;

·         виховання громадянськості, поваги до прав і свобод людини, поваги до культурних традицій та особливостей інших народів в умовах багатонаціональної держави;

·         створення основи для усвідомленого відповідального вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм;

·         формування потреби здобувачів освіти до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення тощо.

Розділ 2. Опис "моделі" випускника закладу освіти.

           Модель випускника – це певний образ, еталон, ідеал особистості, який має бути реалізованим в педагогічному процесі. В основі розбудови моделі випускника покладено діяльнісний принцип. Для моделі випускника закладу середньої освіти – це врахування змісту (проблем, завдань) життєдіяльності молодої людини в умовах вимог ХХІ століття.

"Модель" випускника включає:

·         рівень його навченості, забезпечений реалізацією основних і додаткових загальноосвітніх програм;

·         сформованість загально навчальних умінь і навичок;

·         домінуючий спосіб мислення випускника;

·         рівень сформованості соціальних навичок випускника;

·         пріоритетні особистісні якості, що повинні бути сформовані у здобувача освіти у процесі засвоєння освітньої програми кожного рівня.

Розділ 3. Цілі та задачі освітнього процесу

Цілі освітнього процесу:

·         забезпечити засвоєння здобувачами обов'язкового мінімуму змісту, основної загальної освіти на рівні вимог державного освітнього стандарту;

·         гарантувати наступність освітніх програм усіх рівнів;

·         створити основу для адаптації здобувачів до життя в суспільстві, для усвідомленого вибору та наступного засвоєння професійних освітніх програм;

·         формувати позитивну мотивацію здобувачів освіти до навчальної діяльності;

·         забезпечити соціально-педагогічні відносини, що зберігають фізичне, психічне та соціальне здоров'я здобувачів.

Розділ 4. Навчальний план та його обґрунтування.

 Освітня програма Яринівської філії опорного закладу Кам’янський ліцей

(базова середня освіта) розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти»,  Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти   ІІ ступеня, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 року  № 405. 

      Освітня програма базової середньої освіти окреслює рекомендовані підходи до планування й організації опорним закладом єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення здобувачами обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти (далі – Державний стандарт).

Освітня програма визначає загальний обсяг навчального навантаження, орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів, факультативів, курсів за вибором.

Освітній процес в Яринівській філії в 5-9 класах здійснюється за груповою формою роботи. 

Загальний обсяг навчального навантаження: для здобувачів освіти 5-9-х класів Яринівської філії опорного закладу Кам’янський ліцей складає 6020 годин/ на навчальний рік: для учнів для 5 класу – 1085 годин/ на навчальний рік, для 6 класу – 1190 годин/на навчальний рік, для 7 класу – 1225 годин/на навчальний рік, для 8 класу – 1260 годин/ на навчальний рік, для 9 класу – 1260 годин/на навчальний рік;

Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальному  плані Яринівської філії ІІ ступеня (додаток 1).

Навчальний план дає цілісне уявлення про зміст і структуру другого рівня освіти, встановлює погодинне співвідношення між окремими предметами за роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе навантаження

здобувачів. Навчальний план основної школи передбачає реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану Державного стандарту через окремі предмети. Він охоплює інваріантну складову, сформовану на державному рівні.

Документ містить навчальний план для Яринівської філії з українською мовою навчання.

Варіативна складова навчального плану визначена самостійно, враховуючи особливості організації освітнього процесу та індивідуальних освітніх потреб учнів, особливості регіону, рівень навчально-методичного та кадрового забезпечення опорного закладу і відображена в навчальному плані.

Варіативна складова навчального плану використовується на: підсилення предметів інваріантної складової плану: історія України, німецька мова та всебічного розвитку здобувачів і роботи з обдарованими та здібними дітьми: курси за вибором: «Українознавство», «Міфологія», «Живи за правилами», факультативи «Основи християнської етики», «За лаштунками шкільної математики», «У колі літературних героїв».

 

Розділ 5. Особливості організації освітнього процесу та застосовуваних у ньому педагогічних технологій

 Основними формами організації освітнього процесу в філії є різні типи уроку:

формування компетентностей;

розвитку компетентностей;

перевірки та оцінювання досягнення компетентностей;

корекції основних компетентностей;

комбінований урок.

      Також формами організації освітнього процесу є екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, квести, інтерактивні уроки (уроки - «суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних здобувачів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки.

З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності здобувачів в експериментальній та практичній діяльності. Досягнуті   компетентності   здобувачів   освіти   і   можуть   застосувати  на

 практичних заняттях і заняттях практикуму. Практичне заняття - це така форма організації, в якій здобувачам  надається можливість застосовувати отримані ними знання у практичній діяльності. Оглядова екскурсія припускає цілеспрямоване ознайомлення  здобувачів з об'єктами та спостереження процесів з метою відновити та систематизувати раніше отримані знання.

Функцію перевірки та оцінювання досягнення компетентностей виконує навчально-практичне заняття. Здобувачі освіти одержують конкретні завдання, з виконання яких звітують перед вчителем. Практичні заняття та заняття практикуму також можуть будуватися з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу. На цих заняттях здобувачі самостійно виготовляють вироби, проводять виміри та звітують за виконану роботу.

Екскурсії в першу чергу покликані показати учням практичне застосування знань, отриманих при вивченні змісту окремих предметів.

Здобувачі можуть самостійно знімати та монтувати відеофільми (під час відео-уроку) за умови самостійного розроблення сюжету фільму, підбору матеріалу, виконують самостійно розподілені ролі та аналізують виконану роботу.

Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.

Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

Розділ 6. Показники реалізації освітньої програми

Повноцінність базової середньої освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових, які в обов’язковому порядку фінансуються з бюджету.

З метою виконання вимог Державного стандарту навчальний план опорного закладу містить усі предмети інваріантної складової, передбачені одним із варіантів навчальних планів Типової освітньої програми.

Збереження здоров’я дітей належить до головних завдань закладу. Тому формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюється не лише в рамках предметів "Фізична культура" та "Основи здоров'я", а інтегрується у змісті всіх предметів інваріантної та варіативної складових навчального плану.

Змістове наповнення предмета «Фізична культура» опорний заклад формує самостійно з варіативних модулів відповідно до статево - вікових особливостей здобувачів, їх інтересів, матеріально-технічної бази навчального закладу, кадрового забезпечення, регіональних та народних традицій.

Для недопущення перевантаження здобувачів враховано їх навчання в закладах освіти іншого типу (музичних, спортивних школах).

Гранична наповнюваність класів та тривалість уроків встановлюються відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту".

Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 6 березня 2002 року за № 229/6517 (зі змінами).

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 "Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти" години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.

Навчальний план зорієнтований на роботу основної школи за 5-денним навчальним тижнем.

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель/вчителька у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей здобувачів.

 

№ з/п

Ключові компетентності

Компоненти

1

Спілкування державною мовою

Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у текстовій формі, таблицях, діаграмах, на графіках); розуміти, пояснювати і перетворювати тексти задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні термінологію з окремих предметів, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на тематику окремого предмета; поповнювати свій словниковий запас.

Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань.

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей, доведення правил, теорем

2

Спілкування іноземними мовами

Уміння: здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; розуміти на слух зміст автентичних текстів; читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту; здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань; використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів; ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування.

Ставлення: критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; висловлювати свої думки, почуття та ставлення; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою; обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб; ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.

Навчальні ресурси: підручники, словники, довідкова література, мультимедійні засоби, адаптовані іншомовні тексти.

3

Математична компетентність

Уміння: оперувати текстовою та числовою інформацією; встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо); розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати; прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач; використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях.

Ставлення: усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів.

Навчальні ресурси: розв'язування математичних задач, і обов’язково таких, що моделюють реальні життєві ситуації

4

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі; будувати та досліджувати природні явища і процеси; послуговуватися технологічними пристроями.

Ставлення: усвідомлення важливості природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій. усвідомлення ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях

Навчальні ресурси: складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональні залежності результатів впливу людської діяльності на природу

 

5

Інформаційно-цифрова компетентність

Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень.

Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання; усвідомлення важливості інформаційних технологій для ефективного розв’язування математичних задач.

Навчальні ресурси: візуалізація даних, побудова графіків та діаграм за допомогою програмних засобів

6

Уміння вчитися впродовж життя

Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість.

Ставлення: усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь; зацікавленість у пізнанні світу; розуміння важливості вчитися впродовж життя; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності.

Навчальні ресурси: моделювання власної освітньої траєкторії

7

Ініціативність і підприємливість

Уміння: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання життєвого завдання.

Ставлення: ініціативність, відповідальність, упевненість у собі; переконаність, що успіх команди – це й особистий успіх; позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших.

Навчальні ресурси: завдання підприємницького змісту (оптимізаційні задачі)

8

Соціальна і громадянська компетентності

Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях; співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі; аналізувати власну економічну ситуацію, родинний бюджет; орієнтуватися в широкому колі послуг і товарів на основі чітких критеріїв, робити споживчий вибір, спираючись на різні дані.

Ставлення: ощадливість і поміркованість; рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження; відповідальність за спільну справу; налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків; повага до прав людини, активна позиція щодо боротьби із дискримінацією.

Навчальні ресурси: завдання соціального змісту

9

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії; враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків, текстів, схем тощо).

Ставлення: культурна самоідентифікація, повага до культурного розмаїття у глобальному суспільстві; усвідомлення впливу окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства.

Навчальні ресурси: математичні моделі в різних видах мистецтва

 

10

Екологічна грамотність і здорове життя

Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання.

Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку кожного окремого предмета та екології на основі різних даних; ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо.

Навчальні ресурси: навчальні проекти, завдання соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя

Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване на формування у здобувачів освіти здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях. Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, окремих предметів; їх враховано при формуванні шкільного середовища. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню  у здобувачів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Навчання за наскрізними лініями реалізується насамперед через:

організацію навчального середовища — зміст та цілі наскрізних тем враховуються при формуванні духовного, соціального і фізичного середовища навчання;

окремі предмети — виходячи із наскрізних тем при вивченні предмета проводяться відповідні трактовки, приклади і методи навчання, реалізуються надпредметні, міжкласові та загальношкільні проекти. Роль окремих предметів при навчанні за наскрізними темами різна і залежить від цілей і змісту окремого предмета та від того, наскільки тісно той чи інший предметний цикл пов’язаний із конкретною наскрізною темою; предмети за вибором;

 

 

 

 

Наскрізна лінія

Коротка характеристика

Екологічна безпека й сталий розвиток

Формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

Проблематика наскрізної лінії реалізується через завдання з реальними даними про використання природних ресурсів, їх збереження та примноження. Аналіз цих даних сприяє розвитку бережливого ставлення до навколишнього середовища, екології, формуванню критичного мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. Можливі уроки на відкритому повітрі.

Громадянська відповідальність

Сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства. Ця наскрізна лінія освоюється в основному через колективну діяльність (дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо), яка поєднує окремі предмети між собою і розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.

Вивчення окремого предмета має викликати в учнів якомога більше позитивних емоцій, а її зміст — бути націленим на виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності. Приклад вчителя покликаний зіграти важливу роль у формуванні толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень.

Здоров'я і безпека

Завданням наскрізної лінії є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

Реалізується через завдання з реальними даними про безпеку і охорону здоров’я (текстові завдання, пов’язані з середовищем дорожнього руху, рухом пішоходів і транспортних засобів). Варто звернути увагу на проблеми, пов’язані із ризиками для життя і здоров’я. Вирішення проблем, знайдених з «ага-ефектом», пошук оптимальних методів вирішення і розв’язування задач тощо, здатні викликати в учнів чимало радісних емоцій.

Підприємливість і фінансова грамотність

Наскрізна лінія націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо).

Ця наскрізна лінія пов'язана з розв'язуванням практичних завдань щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей, складання сімейного бюджету, формування економного ставлення до природних ресурсів.

 

Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення здобувачів  до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості створювати умови для самостійного виведення нового знання, перевірці його на практиці і встановлення причинно-наслідкових зв’язків шляхом створення проблемних ситуацій, організації спостережень, дослідів та інших видів діяльності. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Здобувачі освіти набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.

Розділ 7. Програмно-методичне забезпечення освітньої програми.

Система внутрішнього забезпечення якості складається з наступних компонентів:

кадрове забезпечення освітньої діяльності;

навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності;

матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності;

якість проведення навчальних занять;

моніторинг досягнення здобувачами результатів навчання (компетентностей).

Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:

оновлення методичної бази освітньої діяльності;

контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок здобувачів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;

моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти;

створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.

Освітня програма Яринівської філії передбачає досягнення здобувачів освіти результатів навчання (компетентностей), визначених Державним стандартом.

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

до навчального плану ІІ ступеня (5-9 класи)

Яринівської філії опорного закладу Кам’янський ліцей

на 2019-20120 навчальний  рік

         Кількість здобувачів освіти: 66

         Кількість класів :5

Навчальний план Яринівської філії  для 5-9 класів на 2019-2020 навчальний рік (додаток 1) складений за навчальним планом закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою і вивченням двох іноземних мов, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405 (таблиця 10).

Загальний обсяг навчального навантаження складає 6020 годин/ на навчальний рік: для здобувачів для 5 класу – 1085 годин/ на навчальний рік, для 6 класу – 1190 годин/на навчальний рік, для 7 класу – 1225 годин/на навчальний рік, для 8 класу – 1260 годин/ на навчальний рік, для 9 класу – 1260 годин/на навчальний рік.

        Предмети інваріантної складової робочого навчального плану, що не мають цілої кількості годин, будуть викладатися упродовж навчального року за розкладом.

       Предмети визначені філією Яринівська ЗОШ І – ІІ ступенів у межах

гранично допустимого навчального навантаження з урахуванням інтересів та потреб здобувачів, а також рівня навчально – методичного та кадрового забезпечення закладу. Для всебічного розвитку здобувачів та роботи з обдарованими та здібними дітьми введено курси за вибором: «Живи за правилами» - 7  клас (1 год), «Українознавство»- 5-8 клас (по 1 год), «Міфологія» - 6 клас ( 1год); факультатив «Основи християнської етики»- 5 - 6 класи ( по 1 год) ), « За лаштунками шкільної математики» – 7 - 9 класи  (по 1 год), «У колі літературних героїв» - 5 – 6 класи (по 0,5 год), «Хімія в задачах» - 8 клас (1 год); індивідуальні та групові заняття з німецької мови 9 клас (1 год), з історії  - 8 клас (0,5 год).

        Гранична наповнюваність класів та тривалість уроків встановлена

відповідно до закону України «Про загальну середню освіту».

Навчання проводиться в режимі п’ятиденного робочого тижня.                                                                                                                          

 Додаток 1

 

Навчальний план

 ІІ ступеня (5 -9 класів) філії Яринівська  ЗОШ І-ІІ ступенів

на 2019-2020 навчальний рік

 

Освітні галузі

 

Навчальні предмети

 

Кількість годин на тиждень у класах

5

6

7

8

9

5-9

Мови і

літератури

 

Українська мова

3,5

3,5

2,5

2

2

13,5

Українська література

2

2

2

2

2

10

Перша іноземна мова (анг.)

3(а)

2(а)

2(а)

2(а)

2

11

Друга іноземна мова (нім.)

2(н)

2(н)

2(н)

2(н)

2

10

Зарубіжна література

2

2

2

2

2

10

Суспільство-знавство

 

Історія України

1

1

1

1,5

1,5

6

Всесвітня історія

-

1

1

1

1

4

Основи правознавства

-

-

 

-

 

-

 

1

 

1

Мистецтво

Музичне мистецтво

1

1

1

-

-

3

Образотворче мистецтво

1

1

1

-

-

3

Мистецтво

-

-

-

1

1

2

Математика

Математика

4

4

-

-

-

8

Алгебра

-

-

2

2

2

6

Геометрія

-

-

2

2

2

6

Природо-

знавство

Природознавство

2

-

-

-

-

2

Біологія

-

2

2

2

2

8

Географія

-

2

2

2

1,5

7,5

Фізика

-

-

2

2

3

7

Хімія

-

-

1,5

2

2

5,5

Технології

Трудове навчання

2

2

1

1

1

7

Інформатика

1

1

1

2

2

7

Здоров’я і фізична

культура

Основи здоров’я

1

1

1

1

1

5

Фізична культура

3

3

3

3

3

15

Разом

25.5+3

27,5+3

29+3

29,5+3

31+3

142,5+15

Варіативна складова

2,5

3,5

3

3,5

2

 14,5

Курси за вибором

1

2

2

1

-

6

Живи за правилами

-

-

1

-

-

1

Українознавство

1

1

1

1

-

4

Міфологія

-

1

-

-

-

1

Факультативи, індивідуальні заняття

1,5

1,5

1

2,5

2

8,5

Основи християнської етики

1

1

-

-

-

2

Німецька мова

-

-

-

 

1

1

Хімія в задачах

-

-

-

1

-

1

За лаштунками шкільної математики

-

-

1

1

1

3

Історія

-

-

-

0,5

-

0,5

У колі літературних героїв

0,5

0,5

-

-

-

1

Гранично допустиме навчальне навантаження на одного учня

28

31

 

32

33

33

 

Всього (без урахування поділу класів на групи)

31

34

35

36

36 

172

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Долучайтеся до кібервійська поліції в проєкті «BRAMA»

Брама – портал, віртуальні ворота, які захищають нас від небезпеки та негативного впливу онлайн. Раніше брама уособлювала захищене місто, за...